PRAVIDLA OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ ZÁKAZNÍKA

(v souladu s GDPR a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů)

I. Úvodní ustanovení

  1. Tento dokument popisuje, jakým způsobem Provozovatel webové stránky (dále jen "Provozovatel") zpracovává osobní údaje Zákazníků při využívání rezervačního systému.

  2. Provozovatel dbá na ochranu osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR) a zákonem č. 110/2019 Sb.

II. Správce osobních údajů

  1. Kontaktní údaje Provozovatele:

                                                                               Provozovatel: Antonín Dymák

                                                                               Sídlo: Hrnčířský vrch 255

                                                                               IČ: 11805030

                                                                               DIČ: CZ0007113909

                                                                               E-mail: farmadymak@dymakfamily.cz

                                                                               Telefon: 705246813

III. Jaké údaje zpracováváme a za jakým účelem

  1. Pro účely rezervace zboží na webové stránce zpracováváme následující osobní údaje:

  • Jméno a příjmení
  • E-mailová adresa
  • Telefonní číslo
  • Případně další údaje, které Zákazník dobrovolně uvede v poznámce k rezervaci.

    2.        Tyto údaje jsou zpracovávány za účelem:

  • Vyřízení a správy rezervace zboží
  • Komunikace se Zákazníkem v souvislosti s rezervací
  • Plnění zákonných povinností Provozovatele

IV. Právní základ zpracování osobních údajů

  1. Osobní údaje zpracováváme na základě:

  • Plnění smlouvy (článek 6 odst. 1 písm. b) GDPR) – zpracování je nezbytné pro zajištění rezervace zboží.
  • Souhlasu Zákazníka (článek 6 odst. 1 písm. a) GDPR) – v případech, kdy je nezbytné získat souhlas, například pro zasílání obchodních sdělení.
  • Plnění právních povinností (článek 6 odst. 1 písm. c) GDPR) – například vedení účetních a daňových záznamů.

V. Doba uchování osobních údajů

  1. Osobní údaje uchováváme po dobu nutnou pro splnění účelu, pro který byly shromážděny:

  • Údaje spojené s rezervací zboží – po dobu 3 let od ukončení rezervace.
  • Údaje nezbytné pro plnění právních povinností – po dobu stanovenou zákonnými předpisy (např. zákonem o účetnictví).

     2.        Po uplynutí uvedené doby jsou osobní údaje bezpečně smazány nebo anonymizovány.

VI. Práva Zákazníka

  1. Zákazník má v souladu s GDPR následující práva:

  • Právo na přístup k osobním údajům – Zákazník má právo vědět, jaké údaje o něm zpracováváme.
  • Právo na opravu – Zákazník může požadovat opravu nepřesných nebo neúplných údajů.
  • Právo na výmaz ("právo být zapomenut") – Zákazník může požádat o vymazání svých údajů, pokud již nejsou potřebné pro účel, pro který byly zpracovány.
  • Právo na omezení zpracování – Zákazník může požádat o dočasné omezení zpracování svých údajů.
  • Právo na přenositelnost údajů – Zákazník může získat své údaje v běžně používaném formátu.
  • Právo vznést námitku – Zákazník může kdykoliv vznést námitku proti zpracování údajů na základě oprávněného zájmu Provozovatele.

    2.        Všechna výše uvedená práva může Zákazník uplatnit kontaktováním Provozovatele prostřednictvím e-mailu                        farmadymak@dymakfamily.cz.

    3.        Pokud se Zákazník domnívá, že jeho práva byla porušena, může podat stížnost u dozorového úřadu (Úřad pro                       ochranu osobních údajů, www.uoou.cz).

VII. Sdílení a předávání osobních údajů

  1. Osobní údaje nejsou sdíleny s třetími stranami, s výjimkou případů, kdy je to nezbytné pro plnění zákonných povinností nebo kdy k tomu Zákazník udělil výslovný souhlas.

     2.       Osobní údaje mohou být zpracovávány třetími stranami (např. poskytovatelé IT služeb) pouze na základě                                smlouvy o zpracování osobních údajů a za podmínek stanovených GDPR.

VIII. Bezpečnost osobních údajů

  1. Provozovatel přijímá odpovídající technická a organizační opatření k ochraně osobních údajů před neoprávněným přístupem, ztrátou, zničením nebo zneužitím.

     2.       Přístup k osobním údajům mají pouze oprávnění pracovníci a zpracovatelé, kteří jsou povinni zachovávat                              mlčenlivost.

IX. Změny pravidel ochrany osobních údajů

  1. Provozovatel si vyhrazuje právo tyto pravidla kdykoliv upravit. O změnách bude Zákazník informován prostřednictvím webové stránky.

     2.       Tato pravidla jsou účinná od 1. 1. 2025.